some counting:

czwartek, 9 grudnia 2010

16: Poor Leno

Dzisiaj znowu mega szybko, eh ten czas.

Kto kojarzy mi się z Björk? Niełatwo, oj niełatwo. Myślałam o Tori Amos - ale ją poznałam w zupełnie innych okolicznościach. Inna bajka kompletnie.

Dlatego dziś - Röyksopp! Chłopaków poznałam również w czasach młodości. Zainteresowana Skandynawią trafiłam na ich album - Melody A. M..(2002). Do dziś jest to mój album "do zaśnięcia" - ale nie w złym sensie. To po prostu taki cudowny, spokojny album. Oprócz tego wydali jeszcze: The understanding w 2005, Junior w 2009 i najnowszy Senior w 2010. Świetny przykład zespołu rozwijającego się - każda płyta jest w pewnym sensie koncepcyjna. Każda się od siebie różni. Chyba Junior jest najbardziej "masowy". Wiele osób wzięło udział w tym projekcie, m.in. Lykke Li, Robyn... Album fajnie wpada w ucho, jest również bardzo taneczny.
Jednak dzisiaj piosenka z pierwszej płyty, bo to moja ulubiona :)

Röyksopp, Poor leno:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz