some counting:

środa, 8 grudnia 2010

15: Who is it

Dzisiaj tak migiem, bo mnie terminy gonią, jak zwykle zresztą.
Stworzyłam sobie rozpiskę, żeby w trakcie się nie pogubić. Dzisiaj odkryłam, że rozpiska ta nie ma żadnego zastosowania. Wracając do domu dziś cały czas myślałam: "jaką piosenkę Björk wybrać? ona ma tyle piosenek..." A w mojej rozpisce figuruje zupełnie kto inny. Tak więc: Björk, a rozpiskę pal licho.

Chyba każdy zna Björk. Przynajmniej o niej słyszał. Wypisałabym jej dyskografię, ale... No właśnie. Wydała 15 albumów studyjnych w karierze solowej. 11 w innych kapelach. Moje ulubione to Debut, Homogenic, Medulla i Volta. Przynajmniej te najlepiej pamiętam :)

Dlaczego Björk kojarzy mi się z Thomem Yorke'iem? Z powodu jednej, cudownej piosenki. Oryginalnie to piosenka do jednego filmu w którym Björk zagrała - Tańcząc w ciemnościach Larsa von Triera. Mianowicie I've seen it all. Oczywiście z Thomem Yorke'iem. Wspaniała współpraca.

I dlatego dziś gram Björk i Who is it z płyty Medulla:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz